VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto Všeobecné Obchodní Podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztah mezi společností Activity Prague s.r.o., se sídlem Štichova 596/10, Háje, 149 00 Praha 4, identifikační číslo 057 60 101, zapsané v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze pod sp.zn. C 270274 (dále jen „Společnost“) coby poskytovatelem níže popsaných Služeb, a objednatelem těchto Služeb (dále jen „Zákazník“).

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Společnost byla řádně založena na základě práva České republiky, a zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze. Informace jsou uvedeny v záhlaví těchto VOP a také veřejně přístupné na portálu Obchodního rejstříku. Společnost poskytuje služby na základě příslušných živnostenských oprávnění, zejm. živnostenského oprávnění „Nákup, prodej, přeprava, půjčování, uschování zbraní a střeliva“ a „Provozování střelnic a výuka a výcvik ve střelbě se zbraní.“ Veškeré informace o živnostenských oprávněních Společnosti jsou veřejně přístupné prostřednictvím portálu Živnostenského rejstříku. Společnost je dále držitelem zbrojní licence č. CG000052.
    2. Tyto VOP jsou obchodními podmínkami ve smyslu § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“). Bezvýhradní souhlas s těmito VOP ze strany Zákazníka je nezbytnou podmínkou vzniku jakéhokoliv vztahu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Zaplacením zálohy / ceny za služby vyslovuje Zákazník s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami souhlas.
    3. Společnost lze kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@pragueranger.cz či telefonního čísla 00420 228 883 526.
    4. Společnost provozuje webové stránky https://www.pragueranger.cz (dále jen „Web“).
    5. Tyto VOP upravují základní podmínky vztahu mezi Zákazníkem a Společností a to od okamžiku zaslání objednávky Zákazníkem, přes postup uzavření příslušné smlouvy o poskytnutí služby, až po samotné poskytnutí služeb. Tyto VOP dále obsahují reklamační, platební a další související podmínky a informace. Účastník bere na vědomí, že existují další nástroje upravující další konkrétní otázky vztahu mezi Společností a Zákazníkem, a to konkrétně:
      1. Otázky ochrany soukromých údajů Zákazníka jsou upraveny prostřednictvím Zásad ochrany a zpracování osobních údajů, které jsou dostupné zde a na vyžádání také v tištěné podobě na všech lokalitách poskytování služeb.
      2. Povinnosti zákazníka při pohybu v prostorách Střelnic jsou upraveny prostřednictvím Provozního řádu konkrétní Střelnice, jak jsou tyto definovány níže.
      3. Zákazník je dále před účastí na poskytování Služeb povinen se seznámit s:
        1. Pravidly poskytování služeb a zpracování osobních údajů na místě poskytování Služeb;
        2. Dokumentem „Provoz na střelnici a zásady bezpečnosti“ obsahující základní provozní a bezpečnostní pravidla, které musí Zákazník dodržovat.

        (veškeré zmíněné dokumenty, včetně těchto VOP dále společně jen jako „Závazná dokumentace“)

    6. Zákazník se zavazuje se před uzavřením smlouvy, a následně opakovaně před vstupem do areálu Střelnice seznámit se Závaznou dokumentací, zejména s Provozním řádem konkrétní Střelnice, a po celou dobu poskytování služeb a pobytu v areálu Střelnice se jimi řídit.
    7. Pokud Zákazník uzavírá smlouvu pro více osob, či jménem třetí osoby, má povinnost zajistit, aby se i tyto osoby seznámily s veškerou Závaznou dokumentací. Zákazník je v tomto případě povinen zajistit, že poskytnutí služeb zprostředkuje nebo umožní jen takové třetí osobě, která je zjevně schopna Závaznou dokumentaci pochopit a řádně se řídit příslušnými pravidly v ní uvedenými.
    8. Tyto VOP reflektují zejména právní vztahy mezi Společností a Zákazníkem, který může být v postavení spotřebitele. Pokud Zákazník spotřebitelem není, některá práva stanovená ve prospěch spotřebitelů se vůči němu nemusí uplatnit.
      1. Spotřebitelem je každý Zákazník, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání vstoupí do smluvního vztahu se Společností, nebo s ní jinak jedná. Je-li Zákazník spotřebitelem, řídí se vztahy neupravené těmito VOP zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“).
      2. Zákazník, který není spotřebitelem, je podnikatelem. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Je-li Zákazník podnikatelem, řídí se vztahy neupravené těmito VOP Občanským zákoníkem.
    9. Podmínky Smlouvy. Smlouva mezi Společností a Zákazníkem se řídí:
      1. Objednávkou a jejím přijetím ze strany Společnosti;
      2. Závaznou dokumentací;
      3. Ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele. Zákazník v této souvislosti bere na vědomí, že na některé služby se z jejich podstaty vztahují požadavky vyplývající ze zvláštních obecně závazných právních předpisů, jako je např. zákon č. 119/2002 Sb., o střelných zbraních a střelivu.
    10. Společnost výslovně upozorňuje Zákazníka na existenci rizik souvisejících s poskytovanou službou a povinnost užívání ochranných prostředků. Zákazník bere na vědomí, že osobní účast na činnosti zahrnující střelbu z palné zbraně s sebou vždy nese obecné nebezpečí smrti, poranění či vzniku jiné újmy, a to bez ohledu na míru snahy o zajištění bezpečnosti ze strany Společnosti. Zákazník prohlašuje, že se toto riziko rozhodl nést vědomě a ze své svobodné vůle. Rizika jsou podrobněji rozvedena v rámci Provozního řádu.
    11. Tyto VOP a celý smluvní vztah mezi Zákazníkem a Společností se řídí českým právním řádem. Pokud je zákazník spotřebitelem a právní řád státu, jehož je Zákazník občanem nebo v rámci kterého má trvalé bydliště či sídlo poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je takovému Zákazníku poskytována tato vyšší míra ochrany.
  2. SLUŽBY POSKYTOVANÉ SPOLEČNOSTÍ
    1. Služby poskytované Společností spočívají zejména:
      1. V umožnění účasti Zákazníka na vybraných střeleckých balíčcích v rámci Zákazníkem zvoleného střeleckého balíčku (bez nutnosti aby byl Zákazník držitelem zbrojního průkazu). Informace o těchto balíčcích jsou dostupné na Webu, konkrétně pak zde pro Střelnici Višňová a zde pro Střelnici Praha. Střelnice Višňová vedle klasických střeleckých balíčků nabízí také možnost zakoupení brokových balíčků, jejichž přehled lze nalézt zde. (dále jen „Střelecké balíčky“ či „Střelecký balíček“).
      2. V možnosti osob, kteří jsou držiteli zbrojního průkazu, zarezervovat si střelecký stav či výcvikové kurzy.
      3. V poskytnutí služby dopravy na a z místa poskytování služeb (dále jen „Doprava“) (veškeré služby dále společně či každá samostatně jen „Služby“ či „Služba“).
    2. Služby Společnosti jsou poskytovány především na následujících lokalitách:
      1. Střelnice v Praze na adrese Lublaňská 1729/23, Praha 2, která je střelnicí vnitřní (dále jen „Střelnice Praha“);
      2. Střelnice Višňová na adrese Višňová 308, 262 61 Višňová, která je střelnicí venkovní (dále jen „Střelnice Višňová“);

        (Střelnice Praha a Střelnice Višňová, a případně jakákoliv další střelnice, kde budou ze strany Společnosti poskytnuty Služby, dále společně nebo každá jednotlivě jako „Střelnice“)

      3. Doprava je poskytována na trasách mezi dohodnutým nástupním a výstupním místem a Střelnicemi.
  3. SDĚLENÍ PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
    1. Společnost prostřednictvím těchto VOP plní informační povinnost vůči Zákazníkovi v postavení spotřebitele v souladu s § 1811 odst. 2 a § 1820 odst. 1 Občanského zákoníku a to tak, že:

      Informace vyžadované § 1811 odst. 2

      písm. a)
      Informace o Společnosti
      Údaje a totožnosti, adrese sídla, telefonní číslo a e-mailová adresa jsou uvedeny v kapitole 1 těchto VOP
      písm. b)
      Označení zboží a služeb
      Označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností je uvedeno v kapitole 2 těchto VOP s odkazem na Web a na konkrétní objednávku ze strany Zákazníka.
      písm. c)
      Celková cena zboží nebo služby
      Celková cena zboží nebo služby včetně všech daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění je pro jednotlivé služby dle Kapitoly 2 uvedena na Webu a finální cena za konkrétní objednanou službu bude vždy klientovi zřetelně sdělena prostřednictvím potvrzovacího e-mailu.
      písm. d)
      Způsob platby, způsob a čas dodání nebo plnění, stížnosti
      Způsob platby, způsob a čas dodání nebo plnění a jsou upraveny v kapitolách 5 a 6 těchto VOP a konkrétní způsob platby a způsob a čas plnění budou potvrzeny prostřednictvím e-mailu, který Zákazník uvede při tvorbě objednávky.
      Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Společnost prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu Společnosti info@pragueranger.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Společnost na elektronickou adresu Zákazníka. Postup pro stížnosti při žádosti o využití Money Back Guarantee jsou upraveny v kapitole 6, ust. 6.4. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
      písm. e) Neuplatní se.
      písm. f)
      Práva z vadného plnění
      O existenci práv z vadného plnění je Zákazník informován prostřednictvím kapitoly 6, zejm. pak ustanovení 6.3.
      písm. g) Smlouva mezi Zákazníkem a Společností se zpravidla nebude uzavírat na dobu neurčitou. Pokud by k tomu mělo ve výjimečných případech dojít, bude Zákazník včas informován o době trvání závazku a podmínkách jeho ukončení prostřednictvím e-mailu.
      písm. h) Neuplatní se.
      písm. i) Neuplatní se.

      Informace vyžadované § 1820 odst. 1 pro smlouvy uzavírané na dálku: Společnost tímto informuje Zákazníka o dalších informacích nad rámec § 1811 odst. 2, a to konkrétně:

      písm. a)
      Náklady komunikace na dálku
      Společnost neúčtuje žádné poplatky či vlastní náklady za případnou komunikaci na dálku.
      písm. i);
      Podmínky, lhůta a postup pro uplatnění práv na odstoupení od smlouvy
      Podmínky, lhůta a postup pro uplatnění práv na odstoupení od smlouvy jsou upraveny v kapitole 6. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.
      písm. l);
      Právo na odstoupení od smlouvy
      Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od jejího uzavření. To se neuplatní, pokud již byly Služby dle smlouvy poskytnuty. Více informací uvedeno v kapitole 6.
      písm. q) Povinnost zaplatit zálohu Povinnost Zákazníka zaplatit zálohu je upravena v kapitole 5.
      písm. s) Mimosoudní řešení sporů, stížnosti

      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené mezi Zákazníkem a Společností je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.

      Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Společností a Zákazníkem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené online.

      Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz

      Zákazník se dále může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

      Tímto ustanovením je splněna také informační povinnost Společnosti dle § 14 odst. 1 Zákona o ochraně spotřebitele a § 14 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line.

  4. PROCES UZAVŘENÍ SMLOUVY
    1. Kompletní seznam služeb je uveden na Webu, včetně popisu jednotlivých Střeleckých balíčků, a částečně představen v ustanovení 1.1 těchto VOP.
    2. V ceně Služeb zpravidla není zahrnuta strava, doprava na místo a doprava z místa poskytování Služeb (do a ze Střelnice). V případě rozsáhlejších Střeleckých balíčků zakoupených na venkovní Střelnici Višňová bude Zákazníkovi poskytnuto zdarma drobné občerstvení. Případná Doprava je součástí balíčku, pokud je tomu tak dohodnuto mezi Společností a Zákazníkem. Doprava je v takovém případě zahrnuta v ceně vybraného balíčku Služeb.
    3. Prezentace Služeb (zejm. Střeleckých balíčků) na Webu je informativního charakteru a nejedná se o návrh na uzavření smlouvy ze strany Společnosti ve smyslu § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, aby Zákazník odeslal objednávku v souladu s následujícími ustanoveními těchto VOP a aby došlo k přijetí této objednávky ze strany Společnosti.
    4. Způsob objednání Služeb (odeslání objednávky):
      1. Prostřednictvím Webu. Zákazník může pro objednání služeb využít objednávkového formuláře na Webu. Rezervace bude v takovém případě potvrzena prostřednictvím e-mailu, a jakékoliv další podmínky budou dohodnuty týmž způsobem. Rozhodným e-mailem Zákazníka je e-mail jím uvedený při tvorbě rezervace.
      2. Prostřednictvím e-mailové adresy. Zákazník může služby objednat prostřednictvím emailu info@pragueranger.cz.
      3. Prostřednictvím telefonu. Zákazník může služby objednat prostřednictvím telefonického kontaktu 00420 228 883 526. Objednávka může být učiněna prostřednictvím sms, telefonického hovoru, aplikace Whatsapp, Messenger či Instagram. Rezervace bude v takovém případě potvrzena prostřednictvím e-mailu, a jakékoliv další podmínky budou dohodnuty týmž způsobem. Rozhodným e-mailem Zákazníka je e-mail jím uvedený při tvorbě rezervace.
      4. Osobně. Zákazník může služby objednat osobně v kanceláři Společnosti na adrese Lublaňská 1729/23, Praha 2, 12000. Rezervace bude v takovém případě potvrzena prostřednictvím e-mailu, a jakékoliv další podmínky budou dohodnuty týmž způsobem. Rozhodným e-mailem Zákazníka je e-mail jím uvedený při tvorbě rezervace.
    5. Při podání objednávky je vždy třeba zvolit datum poskytnutí služby a vyplnit či jinak sdělit Společnosti všechny vyžadované osobní a kontaktní údaje. Zákazník ručí za správnost poskytnutých údajů a v případě jejich vad je povinen neprodleně kontaktovat Společnost se žádostí o nápravu.
    6. Pokud je Společnost schopna a ochotna ve vyžádaný termín Zákazníkovi poskytnout jím objednané Služby, bude vytvořena dočasná rezervace.
    7. Po vytvoření dočasné rezervace vystaví Společnost Zákazníkovi předpis k úhradě. V závislosti na typu objednávky bude vystaven buď předpis k úhradě zálohy, nebo celé ceny (dále jen „Předpis k úhradě“). Typ Předpisu k úhradě i výše případné zálohy je určena Společností v závislosti na okolnostech rezervace, zejména na počtu osob nebo rozsahu objednávaných Služeb.
    8. Ceny za Střelecké balíčky jsou uvedeny za jednu osobu. Zákazník je oprávněn zakoupit službu pro více osob. V takovém případě:
      1. Zákazník prohlašuje, že je k uzavření Smlouvy a k výkonu souvisejících práv a povinností včetně úhrady ceny Služby za tyto třetí osoby těmito osobami zmocněn; a
      2. Zákazník odpovídá za to, že všechny třetí osoby, jejichž jménem uzavřel rezervaci, jsou seznámeny s těmito VOP a dalšími Závaznými dokumenty, zejména s Provozními řády Střelnic.
    9. Objednávka služeb, provedená jakýmkoliv způsobem vyjmenovaným v ustanovení 4.1 těchto VOP, je považována za návrh Zákazníka na uzavření smlouvy o poskytnutí služby specifikované v objednávce.
    10. Veškeré objednávky, které jsou Společnosti doručeny a následně Společností potvrzeny formou e-mailové zprávy, jsou považovány za závazné, a na základě potvrzení Zákazníkovy objednávky ze strany Společnosti dochází k uzavření smlouvy o poskytnutí služeb mezi Zákazníkem a Společností (dále jen „Smlouva“).
    11. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé v souvislosti s tím si nese každá Smluvní strana sama.
    12. Na základě Smlouvy se Společnost zavazuje poskytnout Zákazníkovi objednané Služby a Zákazník se zavazuje za Služby zaplatit a Služeb využít.
    13. Společnost nebude pro Zákazníka závazně rezervovat konkrétní termín, dokud nebude Zákazníkem uhrazen Předpis k úhradě.
    14. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Zákazník je na jejich existenci dostatečným způsobem upozorněn již před uskutečněním objednávky, a tyto VOP jsou následně po celou dobu existence smluvního vztahu Zákazníkovi dostupné.
  5. PROCES REALIZACE SMLOUVY
    1. Platební podmínky
      1. Společnost nabízí na výběr z následujících možností:
        1. Platba platební kartou prostřednictvím platební brány na internetu. V takovém případě bude Zákazník po dokončení objednávky přesměrován na platební server třetí strany, kde vyplní potřebné platební údaje.
        2. Bezhotovostní platba převodem na bankovní účet Společnosti.
        3. Platba platební kartou osobně v prostoru Střelnice či v prostorách kanceláří Společnosti.
        4. Platba v hotovosti v prostoru Střelnice či v prostorách kanceláří Společnosti.
      2. Při vnitrostátním i mezinárodním bankovním převodu peněz je částka považována za uhrazenou, až když je připsána na účet Poskytovatele. Zákazník je povinen nastavit parametry platebního styku tak, aby při převodu nedošlo ke snížení částky.
      3. V případě platby v hotovosti je Zákazník povinen zkontrolovat vrácenou peněžní částku v okamžiku úhrady a v případě chyby ihned požadovat nápravu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
      4. Ceny nabízených služeb jsou uvedeny včetně DPH, pokud není výslovně uvedeno, že je cena uvedena bez DPH.
      5. Daňové doklady jsou vystavovány v elektronické podobě a zasílány na e-mail Zákazníka uvedený v objednávce.
    2. Datum, čas a místo poskytování Služeb bude uvedené v potvrzení objednávky ze strany Společnosti.
    3. Pokud je součástí vybraného Programu i doprava, bude Zákazník spolu se všemi ostatními osobami vyzvednut v domluvenou hodinu na domluveném místě. Dohodnutý čas a místo vyzvednutí musí být respektováno. Zmeškaný čas vyzvednutí způsobený Zákazníkem ani zpoždění v důsledku událostí, které nebyly v moci Poskytovatele, zejména dopravní situace, nejsou důvodem k vracení peněz, ani pokud v důsledku provozu střelnice povedou k nemožnosti využít celého zaplaceného balíčku Služeb.
    4. Pokud zajištění dopravy součástí vybraného Programu není, je Zákazník povinen se sám dostavit v domluvený čas na příslušné místo.
    5. Pokud se Zákazník nedostaví na smluvené místo, propadá Poskytovateli uhrazená záloha či cena v plné výši.
    6. Očekávaná doba akce a očekávaný čas návratu jsou nezávazné a pouze orientační. Poskytovatel neodpovídá za vliv, jaký na dobu trvání má jednání Zákazníka a ostatních s ním zúčastněných osob.
    7. Po skončení programu bude Zákazník odvezen zpět do hotelu nebo případně na jiné domluvené místo v Praze.
    8. Provedení programem je garantováno v českém a anglickém jazyce. Další jazyky je možno zajistit na vyžádání.
    9. Povinnosti společnosti
      1. Společnost je povinna po potvrzení rezervace a po zaplacení objednané Služby tuto Službu Zákazníkovi dodat v dohodnutém rozsahu a kvalitě, v dohodnutém termínu.
      2. Společnost je povinna seznámit Zákazníka s hlavními pravidly bezpečnosti, prakticky mu předvést aktuální zásady střelby a dbát na bezpečné užívání zbraně i střeliva, včetně bezpečné manipulace se zbraní. Společnost tuto povinnost splní buď sama, nebo jejím splněním pověří k tomu způsobilou a oprávněnou osobu.
    10. Povinnosti zákazníka
      1. Zákazník je povinen se před poskytnutím Služby seznámit s těmito VOP, Provozním řádem Střelnice a veškerou další dokumentací, která mu bude ze strany Společnosti předložena. Zákazník je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečné participaci na vybrané Službě. Zákazník se všech Služeb účastní na vlastní riziko.
      2. Zákazník je povinen obstarat si všechny potřebné doklady nutné k poskytnutí služby. Seznam potřebných dokladů bude Společností oznámen nejpozději při rezervaci termínu čerpání služeb. Společnost nenese žádnou odpovědnost za případné škody vzniklé z neplatnosti nebo neúplnosti potřebných dokladů. Mezi potřebné doklady patří zejména identifikační průkaz (občanský průkaz nebo pas), a v konkrétních případech zbrojní pas.
      3. Zákazník je povinen využít služeb instruktora střelby, kterým je osoba splňující podmínky dle Zákona o zbraních a střelivu.
      4. Děti a dospívající od 10 do 18 let mohou účastnit poskytování Služeb jen pokud jsou doprovázeny svým zákonným zástupcem.
      5. Zákazník je odpovědný za veškeré škody, které v rámci čerpání Služby způsobí Společnosti v důsledku nedodržení pokynů, se kterými byl řádně seznámen.
      6. Zákazník nesmí být po dobu poskytování Služeb, zejména od okamžiku vstupu na Střelnici, pod vlivem alkoholu, omamných nebo psychotropních látek, nebo léků, při jejichž užívání dochází ke snížení pozornosti nebo schopnosti rychlé reakce, nebo mají uspávací účinky.
      7. Zákazník je povinen Společnosti sdělit veškeré informace, které by mohly být podstatné pro jeho účast na poskytování Služeb, zejména informace o jeho zdravotním stavu a medikaci, pokud by mohly ovlivnit jeho fyzické funkce v takovém rozsahu, který by v průběhu poskytování Služeb mohl způsobit krizovou situaci a ohrozit Zákazníka i ostatní osoby nacházející se v místě poskytování Služeb (na Střelnici), a to včetně zaměstnanců a dalších spolupracovníků Společnosti. Odesláním objednávky a následným dostavením se k poskytnutí Služeb Zákazník prohlašuje, že není nemocen a nemá omezení, které by mohlo ovlivnit jeho účast při poskytování Služeb a případně ohrozit ostatní zúčastněné osoby.
    11. Právo Společnosti přerušit poskytování Služeb
      1. Společnost je oprávněna přerušit poskytování Služeb v jakékoliv jejich fázi bez nároku Zákazníka na náhradu ceny, pokud Zákazník nebo jakákoliv jiná osoba, která se spolu se Zákazníkem účastní poskytování Služeb, opakovaně porušila tyto VOP, Provozní řád, Zásady bezpečnosti na střelnici, či pokud Zákazník nebo zmíněná třetí osoba neuposlechla výzev personálu Společnosti či příslušné Střelnice nebo pokud se chovala krajně nevhodně.
      2. Stejně tak je Společnost oprávněna poskytování Služeb nezapočít, případně z nich vyloučit konkrétní osoby bez jakéhokoliv nároku na náhradu ceny, pokud je již před započetím poskytování Služeb zřejmé, že by poskytnutí Služeb s největší pravděpodobností neproběhlo v souladu s těmito VOP, Provozním řádem Střelnice nebo Zásadami bezpečnosti na střelnici, nebo pokud konkrétní jedinci nejsou dle názoru Společnosti zjevně způsobilí se poskytování Služeb účastnit.
      3. Společnost je dále oprávněna nezapočít s poskytováním služeb, případně jejich poskytování přerušit, pokud technický stav střelnice neodpovídá nebo přestane odpovídat požadavkům stanovených příslušnými právními předpisy. Společnost v takovém případě pro Zákazníka zajistí náhradní termín o stejném rozsahu a kvalitě poskytovaných Služeb.
      4. Společnost je dále oprávněna přerušit poskytování Služeb na jakékoliv venkovní střelici (např. Střelnici Višňová) z důvodu špatného počasí. Společnost v takovém případě pro Zákazníka zajistí náhradní termín o stejném rozsahu a kvalitě poskytovaných Služeb, případně uhradí Zákazníku poměrnou částku ceny, která bude určena poměrně na základě již poskytnutých Služeb.
    12. Změny rezervace
      1. Řádně a v souladu s těmito VOP vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
      2. Počet osob je možno změnit nejpozději 24 h před objednaným termínem, k pozdějším změnám se nepřihlíží.
  6. ZRUŠENÍ REZERVACE, STORNO POPLATKY A REKLAMACE
    1. Zrušení rezervace
      1. Zákazník i Společnost mají právo bezplatně zrušit termín rezervace nejpozději 24h před rezervovaným termínem a to prostřednictvím e-mailu.
      2. Společnost má právo zrušit termín rezervace pro Služby poskytované v prostorách Střelnice Višňová (venkovní střelnice) z důvodu počasí. O zrušení termínu rezervace dle tohoto ustanovení mohou rozhodnout také zaměstnanci Společnosti či osoby se Společností spolupracující při poskytování Služeb. V případě zrušení termínu rezervace bude Zákazníku nabídnuta možnost vybrat si mezi náhradním termínem rezervace a vrácením veškerých finančních prostředků.
      3. Pokud se Zákazník nedostaví ve sjednaném termínu na místo poskytnutí Služby, je tato považována za řádně poskytnutou a Společnosti za ni náleží cena v plné výši.
      4. Ustanovení 6.1 těchto VOP se použije s výjimkou následujících situací:
        1. Závažný zdravotní stav Zákazníka či osoby, v jejíž prospěch byla Služba objednána.
        2. Vyšší moc či nepředvídatelné okolnosti (např. dopravní nehoda).
        V těchto případech má Zákazník právo na sjednání náhradního termínu poskytnutí Služby. Zákazník je v těchto případech vždy povinen doložit, v čem spočívá závažný zdravotní stav, vyšší moc či nepředvídatelná okolnost. Pokud tak neučiní, uplatní se ustanovení 6.1 těchto VOP v plném rozsahu a Společnost tak bude mít právo na cenu za Službu v plné výši.
    2. Odstoupení od smlouvy
      1. Dle § 1837 písm. j) Občanského zákoníku v platném znění nemá Zákazník právo od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době.
      2. Zákazník má právo odstoupit od uzavřené smlouvy v následujících případech:
        1. Pokud Společnost podstatným způsobem poruší uzavřenou smlouvu.
        2. Pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (Web, e-mail, telefon), má Zákazník, který je spotřebitelem, v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 Občanského zákoníku, právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od uzavření Smlouvy. Zákazník tímto výslovně bere na vědomí, že Služby mohou být poskytnuty před uplynutím této 14 denní lhůty a výslovně s tímto vyjadřuje souhlas, a bere na vědomí, že v takovém případě mu právo na odstoupení od Smlouvy zaniká okamžikem poskytnutí Služby v plném rozsahu.
      3. Společnost má právo odstoupit od Smlouvy v následujících případech:
        1. Technickou chybou byla na Webu uvedena zcela zjevně chybná cena služby, přičemž Společnost má v takovém případě právo od Smlouvy odstoupit z důvodu zdánlivosti právního jednání Společnosti dle § 552 občanského zákoníku, event. pro omyl dle § 571 občanského zákoníku. Společnost a Zákazník se v takovém případě mohou také dohodnout na poskytnutí ceny za přiměřenou cenu.
        2. Společnost neobdržela od Zákazníka cenu služby v době splatnosti.
        3. Z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout Službu.
        4. Plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.
      4. Odstoupení od smlouvy kteroukoliv ze smluvních stran musí být provedeno písemně, nejčastěji prostřednictvím e-mailu. Odstoupení je třeba doručit druhé smluvní straně nejpozději do sedmi (7) dnů od skutečnosti, která je důvodem pro odstoupení od smlouvy. Zákazník může k odstoupení využít formulář.
      5. Odstoupením kterékoliv smluvní strany od uzavřené smlouvy, provedené v souladu se smlouvou, těmito obchodními podmínkami a příslušnými obecně závaznými právními předpisy, smlouva bez dalšího zaniká mezi všemi účastníky smlouvy a hledí se na ni, jako by nikdy nebyla uzavřena.
      6. Veškeré finanční prostředky budou Zákazníkovi vráceny do 14 dní od odstoupení od Smlouvy.
    3. Práva z vadného plnění a reklamace
      1. Práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925 Občanského zákoníku.
      2. Společnost odpovídá za to, že Služba nemá při poskytnutí vady a že je poskytnuta ve shodě se Smlouvou. Služba při poskytnutí nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou, když:
        1. Odpovídá jejímu popisu na Webu.
        2. Je poskytnuta v dohodnutém termínu a po dohodnutou dobu.
        3. Je poskytnuta s náležitou odborností a péčí.
        4. Je v souladu s požadavky právních předpisů.
      3. Nesplní-li Společnost povinnosti vyplývající z uzavřené smlouvy řádně a včas, může Zájemce uplatnit své právo na reklamací Služby u Společnosti. Reklamace musí být uskutečněna písemně (e-mailem nebo poštou) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců ode dne poskytnutí Služby, nebo v případě, že poskytnutí služby neproběhlo, ode dne, kdy měla být Služba poskytnuta.
      4. Společnost rozhodne o přijaté reklamaci do sedmi (7) pracovních dní. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne přijetí reklamace. Tuto lhůtu lze prodloužit pouze se souhlasem Zákazníka.
      5. Společnost vydá Zákazníkovi, který uplatnil reklamaci, písemné potvrzení o tom, kdy k uplatnění reklamace došlo, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení je požadován. Dále Zákazníkovi vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a pro případné zamítnutí reklamace Společnost vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
      6. Práva Zákazníka z vadného plnění:
        1. Bezplatná náprava (zejména v podobě dodatečného poskytnutí Služby nebo poskytnutí náhradní Služby).
        2. Přiměřená sleva z ceny Služby.
        3. Odstoupení od Smlouvy v případě, že je vadné plnění podstatným porušením Smlouvy.
      7. Práva z vadného plnění nelze uplatnit, pokud:
        1. Zákazník o vadě před poskytnutím věděl.
        2. Zákazník vadu sám způsobil, zejména porušením pokynů Společnosti, těchto VOP nebo právních předpisů.
    4. Money Back Garance
      1. Nad rámec zákonných povinností Společnosti co do reklamací provedených spotřebiteli poskytuje Společnost dobrovolně tzv. „Money-Back Garanci,“ tedy plné či částečné navrácení ceny Služby v případě, že Služby nebyly poskytnuty k naprosté spokojenosti Zákazníka, a to i v případech, kdy byly poskytnuty řádně a včas v souladu se Smlouvou.
      2. Požadavek na využití Money-Back Garance musí být Společnosti ze strany klienta oznámen bez zbytečného prodlení po poskytnutí Služby, a to vyplněním příslušného formuláře v prostorách Střelnice a odevzdán odpovědné osobě. Formulář bude Zákazníkovi poskytnut na vyžádání. Ve formuláři musí být jasně a zřetelně vysvětleno, co způsobilo nespokojenost Zákazníka s poskytnutými službami a zakládá tak nárok na uplatnění Money-Back Garance.
      3. Při posouzení požadavku na uplatnění Money-Back Garance není Společnost vázána ničím jiným, než vlastním zhodnocením popsané situace, a Společnosti náleží výlučná schvalovací pravomoc co do uznání nároku uplatnění Money-Back Garance samotné, i co do rozsahu, v jakém bude cena Zákazníkovi vrácena.
    5. Ustanovení této kapitoly se nepoužijí pro podnikatele. Právo podnikatele na odstoupení od smlouvy uzavřené se Společností a na práva z vadného plnění se řídí výlučně příslušnými ustanoveními právních předpisů, nedohodnou-li se smluvní strany v daném případě jinak.
  7. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY
    1. Zákazník, případně jeho zákonný zástupce, je odpovědný
      1. Za přestupky či delikty způsobené Zákazníkem jako návštěvníkem Střelnice.
      2. Za veškerou újmu, která vznikne Společnosti nebo třetí osobě v důsledku nepravdivě uvedených údajů ze strany Zákazníka, zejména co do jeho zdravotního stavu a požívané medikace a způsobilosti účasti na poskytování služeb.
      3. Za veškerou újmu, která vznikne Společnosti nebo třetí osobě, pokud byl Zákazník pod vlivem alkoholu, omamných nebo psychotropních látek nebo jakýchkoliv dalších látek a medikace, při jejichž užívání dochází ke snížení pozornosti nebo schopnosti rychlé reakce, nebo mají uspávací účinky.
      4. Zákazník je odpovědný za veškerou újmu, která vznikne Společnosti nebo třetí osobě v důsledku neuposlechnutí pokynů instruktora střelby nebo jiné osoby odpovědné za pohyb v prostorách Střelnice.
    2. Zákazník bere na vědomí, že Společnost neodpovídá za žádné osobní věci vnesené na Střelnice nebo do jiných prostor Společnosti, pokud byly odloženy jinde, než na Společností k tomuto určeném místě.
  8. FAKTURACE MIMO ČESKOU REPUBLIKU
    1. Pokud zákazník požaduje daňový doklad vystavený na osobu povinnou k dani v rámci EU nebo osobu ve třetí zemi, je povinen tuto skutečnost oznámit Společnosti bezodkladně, typicky v momentě objednávky zaškrtnutím pole “Need EU VAT invoice” či zanecháním informace v poznámce objednávky.
    2. V případě dle bodu 8.1. vystaví Společnost daňový doklad, na požadovanou osobu uvedenou Zákazníkem, bez DPH v systému přenesené daňové povinnosti. V takovém případě má Zákazník povinnost uhradit DPH v zemi kde má uvedená firma sídlo. V případě, že zákazník tuto povinnost nesplní, má Společnost právo požadovat po Zákazníkovi jednorázovou smluvní pokutu 100.000 CZK. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká právo Společnosti na náhradu vzniklé škody.
  9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Společnost si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit. Jejich aktuální znění je vždy zveřejněno na Webu a dostupné na Střelnicích a v kancelářích Společnosti.
    2. V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    3. V případě rozporu jazykových verzí těchto Všeobecných obchodních podmínek je rozhodující česká verze. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1. 4. 2024 a jsou platné a účinné pro všechny Smlouvy uzavřené po tomto datu.

Naší kancelář a vnitřní střelnici najdete přímo v centru Prahy asi 10 minut chůze od stanice metra I.P.Pavlova.

KUDY K NÁM

Lublaňská 1729/23, Praha 2, UKÁZAT MAPU Metro C , stanice I.P. Pavlova

Copyright © 2024 Activity Prague s.r.o.