Tyto Všeobecné Obchodní Podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztah mezi společností Activity Prague s.r.o., se sídlem Štichova 596/10, Háje, 149 00 Praha 4, identifikační číslo 057 60 101, zapsané v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze pod sp.zn. C 270274 (dále jen „Společnost“) coby poskytovatelem níže popsaných Služeb, a objednatelem těchto Služeb (dále jen „Zákazník“).
(veškeré zmíněné dokumenty, včetně těchto VOP dále společně jen jako „Závazná dokumentace“)
(Střelnice Praha a Střelnice Višňová, a případně jakákoliv další střelnice, kde budou ze strany Společnosti poskytnuty Služby, dále společně nebo každá jednotlivě jako „Střelnice“)
Informace vyžadované § 1811 odst. 2
písm. a) Informace o Společnosti |
Údaje a totožnosti, adrese sídla, telefonní číslo a e-mailová adresa jsou uvedeny v kapitole 1 těchto VOP |
písm. b) Označení zboží a služeb |
Označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností je uvedeno v kapitole 2 těchto VOP s odkazem na Web a na konkrétní objednávku ze strany Zákazníka. |
písm. c) Celková cena zboží nebo služby |
Celková cena zboží nebo služby včetně všech daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění je pro jednotlivé služby dle Kapitoly 2 uvedena na Webu a finální cena za konkrétní objednanou službu bude vždy klientovi zřetelně sdělena prostřednictvím potvrzovacího e-mailu. |
písm. d) Způsob platby, způsob a čas dodání nebo plnění, stížnosti |
Způsob platby, způsob a čas dodání nebo plnění a jsou upraveny v kapitolách 5 a
6
těchto VOP a konkrétní způsob platby a způsob a čas plnění budou potvrzeny
prostřednictvím e-mailu, který Zákazník uvede při tvorbě objednávky. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Společnost prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu Společnosti info@pragueranger.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Společnost na elektronickou adresu Zákazníka. Postup pro stížnosti při žádosti o využití Money Back Guarantee jsou upraveny v kapitole 6, ust. 6.4. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena. |
písm. e) | Neuplatní se. |
písm. f) Práva z vadného plnění |
O existenci práv z vadného plnění je Zákazník informován prostřednictvím kapitoly 6, zejm. pak ustanovení 6.3. |
písm. g) | Smlouva mezi Zákazníkem a Společností se zpravidla nebude uzavírat na dobu neurčitou. Pokud by k tomu mělo ve výjimečných případech dojít, bude Zákazník včas informován o době trvání závazku a podmínkách jeho ukončení prostřednictvím e-mailu. |
písm. h) | Neuplatní se. |
písm. i) | Neuplatní se. |
Informace vyžadované § 1820 odst. 1 pro smlouvy uzavírané na dálku: Společnost tímto informuje Zákazníka o dalších informacích nad rámec § 1811 odst. 2, a to konkrétně:
písm. a) Náklady komunikace na dálku |
Společnost neúčtuje žádné poplatky či vlastní náklady za případnou komunikaci na dálku. |
písm. i); Podmínky, lhůta a postup pro uplatnění práv na odstoupení od smlouvy |
Podmínky, lhůta a postup pro uplatnění práv na odstoupení od smlouvy jsou upraveny v kapitole 6. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde. |
písm. l); Právo na odstoupení od smlouvy |
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od jejího uzavření. To se neuplatní, pokud již byly Služby dle smlouvy poskytnuty. Více informací uvedeno v kapitole 6. |
písm. q) Povinnost zaplatit zálohu | Povinnost Zákazníka zaplatit zálohu je upravena v kapitole 5. |
písm. s) Mimosoudní řešení sporů, stížnosti |
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené mezi Zákazníkem a Společností je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Společností a Zákazníkem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené online. Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz Zákazník se dále může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Tímto ustanovením je splněna také informační povinnost Společnosti dle § 14 odst. 1 Zákona o ochraně spotřebitele a § 14 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line. |
Naší kancelář a vnitřní střelnici najdete přímo v centru Prahy asi 10 minut chůze od stanice metra I.P.Pavlova.
Lublaňská 1729/23, Praha 2, UKÁZAT MAPU Metro C , stanice I.P. Pavlova